geben mir ein wenig mehr

Support zu allgemeinen Themen
Banning

geben mir ein wenig mehr

Beitragvon Banning » Mo 11. Nov 2019, 05:31

Bewustwording van het proces: zoals ik in mijn citaat op een lange termijn heb besproken, waren de sleutel om me te helpen Nike Air Zoom Pegasus 31 Donna perspectief te krijgen en het probleem te begrijpen. Ik moet onthouden dat de conclusies die ik heb van mijzelf zijn, en als die conclusie iemand anders betreft, moet ik onthouden dat ze niet op de vlucht waren die me tot die duidelijkheid brachten.

Het overbrengen van de lessen en inzichten die op de vlucht zijn gevonden naar het huidige leven lijkt het belangrijkste Nike Air Force 1 Womens onderdeel te zijn om niet voor problemen weg te lopen. Ik kan vertrouwen op hardlopen om me te helpen door problemen heen te werken, mijn antwoorden te achterhalen, mezelf te begrijpen en begrip te vinden en om vrede te vinden. Mijn runervaring overdragen aan diegenen die betrokken zijn bij wat ik aan het verwerken ben, in dit geval mijn zus, is het werk. Het is het deel dat mijn werk op het pad verbindt. Ik loop niet weg van problemen, ik ren naar antwoorden. Dat werk Nike Air Zoom Pegasus 35 Damen delen maakt mijn hardlopen zo belangrijk in mijn leven in plaats van me weg te trekken of me af te leiden van het leven.

Ik ga dit beginnen met de koude harde waarheid. Er zijn honderden lijsten vol met dingen die je hard nodig hebt om op avontuur te gaan, heb je echt een andere nodig? Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen hekel aan die lijsten - er zijn echt heel Adidas Zx 750 Damen veel dingen die je echt nodig hebt om een ??succesvol avontuur te voltooien. Door de jaren heen heb ik echter geleerd dat er maar weinig dingen zijn waar je niet zonder kunt. Dingen waar je geen compromis voor kunt vinden, lenen van een vriend of gewoon doen zonder. Het is dit handjevol dingen waar ik graag over wil praten ... de dingen die helpen je hoofd recht te houden wanneer dingen misgaan + je op te vrolijken wanneer de metaforische stormwolken emmers realiteit op je trailparade dumpen.

Ja, rijst krispie traktaties! En nee, niet degenen die je uit die rare blauwe verpakking haalt. Degene die je helemaal opnieuw maakt - een stok boter, een zak marshmallows, een hoop rijstkrispies. Ik heb een methode die ik enigszins aanpas, afhankelijk van de suiker / vet-verhouding waar ik op hoop, maar het is altijd een snel, gemakkelijk Nike Air Max 90 Womens proces dat me een enorme stapel sleepvoer oplevert. Het is mijn go-to.

Oke prima. De rijstkrispie-traktatie zelf is niet zo belangrijk, maar het hebben van een beproefd + waar trailvoedsel dat je maag altijd accepteert, is waanzinnig belangrijk als het gaat om trailavonturen. Ik ga met rijstkrispie-traktaties omdat mijn lichaam ze lekker vindt + ze geven me een beetje extra veerkracht in mijn stap. Ik dank dit stuiteren aan de kinderlijke duizeligheid die gepaard gaat met het eten van een blok boterachtige marshmallows. Vind je happy food dan altijd, altijd, altijd beschikbaar voor willekeurige ravotten op de paden. Het is dom simpel, maar een smiley-snack kan je dag echt veranderen, dat beloof ik!

Zurück zu „Support“